Tillbaka på banan!

Nu fungerar mitt internet igen, statistiken går uppåt, ni är bara BÄST!
Igår "tävlade" jag och Leo hoppning. Det var bara en Pay an Jump, och vi hoppade 60cm. Han var superfin på framridningen och framhoppning, sen kom jag ut på stora utebanan. Då var han livrädd för publiken, som hade massa paraplyn på det regnade lite. Sen fick jag startsignal, han hoppade alla titthinder utan problem, men ett normalt räcke stannade han en gång på, och en vanlig oxer stannade vi ut oss på.. :-)
Då fick vi välja om vi ville göra omstart eller om vi ville gå ut, och självklart gjorde vi omstart! Då kom vi runt felfritt, vilket jag är otroligt nöjd över!

Kan man tänka sig att för ungefär 2 månader sedan vägrade han att hoppa en bana som var 35cm? ;-)


Roligt va?

// Astrid

Kommentarer
Postat av: alexandra & Lotte

fina bilder! :) Var gärna med i veckans blogg hos oss! :)

2012-05-17 @ 16:53:30
URL: http://djurvannerna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0