Tråkiga beslut!

Jag hinner inte riktigt med bloggen känner jag, dessutom bloggar jag inte längre föratt det är kul, mest för er. Och så ska det ju inte vara, så jag har bestämt mig för att ta en liten kort, kort,kort bloggplaus fram tills sommarlovet, sen under  sommarlovet ska jag och Astrid dra igång bloggen ordentligt, vi ska fixa en bloggtävling med priser och liknande. Så då får ni hålla lite utkik här.
'
Men somsagt, vi syns snart, detta blir verkligen ingen lång bloggpaus för jag älskar att blogga :D ♥
Kram, //Anna

Kommentarer
Postat av: -

OH NOOO! :O

2012-05-27 @ 10:24:52
Postat av: ElinT

Nej va tråkigt:( Får läsa ordentligt mycket under sommarlovet då;)

2012-05-27 @ 12:24:01
URL: http://elintaalasen.blogg.se/
Postat av: Alma

Nej men fy vad tråkigt!! :( :( kan förstå att det kan vara tråkigt att blogga om ingen kommenterar o så så vi får helt klart bli bättre på de! men hoppas att de känns kul o blogga igen i sommar för de vore super duper tråkigt om bloggen lades ner! ni som är så duktiga! <3

2012-05-27 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0