Go'morgon!

Hejhej! Har precis ätit frukost och tagit på mig ridkläder och snart ska jag gå ner till stallet och fixa iordning min söta lilla ponny. Sen åker vi och hopptränar och efter det så måste jag leta reda på mina skidor, glasögon och sånt där för imorgon ska jag och min syster upp till Romme och åka slalom ;) Ska bli asroligt!!! Dock kommer jag känna mig redigt jättetjejig, ceriserosa skidor och skrikrosa glasögon.....men,men, rosaaa är faaajnntt! 
 
aha, men pusshej typ!
Sälen för tre år sen ;)
//Anna

Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine

Hej, super fin blogg! Lust med bloglovin-byte? :)

Kraam Sanna & Josefine

2013-01-04 @ 15:56:49
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0