Hej!

Åhj, lovar att blogga bättre, seriöst!

Idag har jag vart med E hela dan, och vid halv 1 åkte vi till stallet och red. Leo var jättepigg, avslappnad, men lite krånglig i att han fastnade i en jätterund form, med nosen under lod (inte rollkur, i promis)!!
Direkt efter att jag kommit hem från stallet åkte jag hem, bytte om och gick ca. 700m till skidspåret, och plågade mig igenom 3km, på väldigt bra tid! Åkte allt jag hade, vilket gör så otroligt ont i kroppen efter ett tag, riktigt ont. En smärta man ALDRIG upplever i någon annan sport, verkligen! Men ändå vill jg fortsätta mer är någonting annat!

När jag kom in tränade jag lite extra som varje kväll med:
x 20armhävningar

x En speciell variant av "plankan" ca. 5min.

x 20situps

x 90 graders stolen mot väggen ca. 5min

x en speciell övning, som kallas mördarövningen av många, 40ggr.

Nu har jag äntligen kunnat sätta mig i soffan med ett riktigt stort glas iskall mjölk, samtidigt som jag kollar på skidskytte, heja Norge!!!
Har sån fruktansvärd träningsvärk i mina ben, rumpan, armarna, handlederna, fingrarna och magen, shit, jg har verkligen ont i hela kroppen, men på ett gött sätt! :)

Förresten så har jag märkt att jag åker dubbelt (ja, seriöst) så fort när jag hör på musik samtidigt, hög volym. Då tänker man inte alls på smärtan, utan bara pressar på.
Har hittat en grym låt, som passar så perfekt till mig just nu (orkar inte länka nu, och kan inte heller xD): WASP, I Wanna Be Somebody.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0