Hoppträning

Hopptränade Blixen idag på Skästa. Han var väldigt dryg i munnen idag och ville inte riktigt lyssna på mig hela tiden. Första övningen var en lydnadsövning, först ett minihinder, sen travbommar och sen ett till minihinder och då hade jag svårt att få stopp på han efter galoppen, men det gick! Sen hoppade vi en annan övning som också var väldigt bra för Blixen. Och sist en liten bana som faktiskt gick över förväntan bra. Förutom i galoppfattningarna. Jag tror han började tycka det var jobbigt för han sparkade bakut.... Men jag är supernöjd över Blixen och jag tror nog att jag kommer börja träna för Evelina lite mer :)
 
//Anna
Blixen på en hoppträning i somras ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så fina ihop :D

2013-01-05 @ 12:24:44
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0