Not too late!

Hej! Jag är livrädd. Jag ska inte se skräckfilmer. Jag kommer drömma mardrömmar. Jag kommer inte kunna sova. Jag ska inte se någon mer Paranormal activity för mitt bästa, okej, jo det ska jag....;)
 
Jag tror seriöst inte jag är rätta personen för skräckfilmer då jag bara sitter med kudden i högsta hugg och skriker för ofta. Iallafall så såg jag, Elin och syster klart paranormal activity filmerna. 
 
Sen har jag också ridit min toto-häst. Hezti var duktig och kunde samla sig rätt lätt idag, glad matte. Sen stack jag ner på stan och vi typ shoppade lite till huset, dekoration, blommor osv. Sen åkte vi hem, fixade allt åt pållarna och aah, typ det har jag gjort ;)

Imorgon är det hoppträning med Blixen så det ska bli roligt, ska verkligen försöka få någon att filma då det var extremt länge sen någon gjorde det, men vi får se.
 
Godnatt nu, pussheeej! :*
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0